Bake time

 
Måndagar = Soft dag

Nyss tagit ett  varmt, härligt fotbad och käkat. Frida och jag bakade något sorts bröd som heter rågrussinbullar -nått sånt, vi blandade i alla olika sorters mjöl, xD och trodde det sulle bli för tungt av all de grova mjölen, men det blev dem inte, de blev skit goda, Lyckat bak! Mellan jäsningarna hann vi ta en promenad också.
Snart ska jag gå och checka Prison Break, ensam. Syrran drog på fotbolls träning, och jag skippar den idag tänkte jag, tränade ju i går och i lördags.

Btw, Sandra visade mig de här grymt häftiga armbandsklockorna med digital display, som finns i en drös färger. Blev bara tvungen att lägga upp dem. Kostar bara 150 spänn och + att de är vatten täta. Perfect on the beach^^









PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0