Whole lot of Gossip


Träningen gick inte så värst bra för mig, iaf inte i början, mina fötter hängde liksom inte med, och det kändes som att jag skulle få sendrag i vristen när som helst, men som tur var så gick över efter ett tag.  Senare mot slutet när vi hade kört lite "Idioten"  och körde match därefter,  blev jag på bättre humör, då gick det att spela. ;)
Allstå på vägen hem från träningen, fyfan! Gick ju knappt att ta sig fram med cykeln. Man fick lov att stanna var tjugonde meter för att ta bort snön under skärmen. Skit jobbigt, Rena dubbel träningspasset, xD

Nu ska jag fortsätta checka Gossip Girl, faktiskt en mycket bra serie, men även  90210 är skit bra.  Eftersom jag har sätt fler avsnitt av 90210, så tycker jag att det är bättre. Men min åsikt kanske ändras när jag har sätt hela gossip girl säsongen. måste laddas ned eller köpas sen*
 Vi får sitta här ute och kolla på tv, för i Fridas rum vill man ju knappast sitta! Haha
Sen blir det nog American Idol, så man får skratta lite^^
Ha en bra kväll!



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0