Let it go


Idag har den mesta tiden gått åt tilll att plugga- skriva min uppsats som handlar om Anorexi Nervosa, Bulimia nervosa och ortorexi. Det är ett väldigt intressant arbete att forska om, och jag vet ju redan hel del om det där...
Ah, sen har jag och syrran hunnit gått en promenad och solat lite medan solan var framme.
skulle igentligen dra ner till Arbetsförmedlingen idag, men det var visst stängt, vafan, precis den dagen då vi hade tänkt att gå dit så är det stängt, men vi ska cykla dit imorgon (eller på måndag) ist, innan vi drar till stan, och man får hoppas på att det går bra med sommarjobbssökandet^^

Hade fotbollsträning ikväll, kul som vanligt! Men min vänstra fot var inte riktigt med i spelet. Det kändes som att jag skulle få sendrag igen! Tror jag anstränger mig för mycket i fötterna när jag springer eller nått xD

Dagens låt - Romeo and Juliet soundtrack - when the doves cry

Tips på
Några  låtar som jag brukar bla. löpa eller dansa till, och som väcker upp gamla minnen från förr^^.
  • Groove Coverage - Runaway
  •  Snap - rhythm is a dancer    
  •  Kat Deluna - Enjoy saying goodbye
  • Youngbloodz - Im'ma shine    
  • Brit and Alex - Let it go
  •  Kat Deluna - love me, leave me
  •  Taio Cruz - Moving on 



Imorn blir det att strosa runt i en massa butiker och leta, leta efter nått snyggt. får se vad jag kommer hem med. Skulle vilja ha en svart fransväska, ett par ankelboots och kanske ett par jeans.  Men det är inte alltid man hittar det man vill ha.
See ya!



PEaCE



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0