Monday

VIlken jävla morgon! tänker inte äns snacka om det. Men det var iaf bra att det hände^^
Love My family<3
Ah, annars så hade vi bara en lektion idag, engelska läraren var sjuk, igen. Men blev tvungen att stanna kvar ett tag till i skolan för att fixa den dära indviduellavalet-lappen som ska in i morgon. Fattade nada av den först, men fick hjälp av SYON tillslut. Och min val är :
                            1. Specialidrott, Fotboll  ( om jag inte får det har jag valt två andra kurser, 100p, och 50p) --->
                --->     2.  Motion och hälsa ( andra hand- styrketräning)
                            3. Fotorgafisk bild     ( andra hand - Webbdesign)

Det är bara att hoppas på att man får Specialidrott fast det står i pappret att det är för elitnivå.
Det borde ha funnits ett indviduellt val för fotbollsspelare, och andra idrotter som inte spelar på elitnivå, så alla har chansen att komma in. Men nu fanns det inte det. Fan vad dåligt.
Drog hem vid 11 tiden, fixade käk, Syrran och jag lagade omellet på någon god stuvning som vi hällde i. nice!
Sen var det bara att dra tillbaka till skolan igen för kvartssamtal och det gick bra.(De flesta klagade säkert på engelska läraren xD)
Efter att vi kommit hem var det så härligt väder att Frida och jag gick på en liten promenad. Det verkar bara bli kallare och kallare. nu som man vill att vår värmen ska komma. Och sommmmaren ^^)
Men ändå längtar jag upp till Norges Kyla och snö.-Åka scoter, pimpla och fixa jobb! Något man måste uppleva varje år.
Hemma har jag Pluggat inför matte provet imorgon, och man vill ju såklart att det ska gå bra, och jag tror att jag fattar det mesta av matte avsnitten. Men vi får se på fredag då vi antagligen får reda på våra resultat.
Måndag - fotboll, men stannade hemma från träningen idag, och var faktist inte äns ute och gick en 30 min promenad som jag vanligt brukar, utan jag var inne och tog ett varmt relaxande fotbad och målade ett av mina favvo lack i en snygg körsbärsröd färg på fingernaglarna.  :)

Åh, vad tokig jag blir! det går myror överallt. Säkert dötat igenomsnitt 8 per dag. Haha xD Får fixa mer myrgift helt enkelt.
 **See Ya


PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0