sunday

Oj,Oj oj! Hahah, fan vilken bra kväll tjejer!
Australia var otroligt bra, den bästa film jag sätt på länge. Och Jack Hughman, ja vad kan jag säga. Love him!
Under själva filmen var det några ungar ( i 13-14 årsåldern), de satt längst fram, som små snackade lite och det blev många irriterade på, men mest irriterad blev en kille (i 30 årsåldern), som hade sin tjej med, han sa åt dem att vara tysta flera ggr, han gick fram och pratade med dem den andra gången, haha, fan vad kul. Sen den sista gången blev en tant as arg på killarna eftersom de fortsatte att små snacka, då gick killen som tidigare hade stört sig på "nollorna" fram och drog upp dem och kasta ut dem! HAhah Alla börja applodera. Vilka jävla ungar som förstör för alla andra som liksom har betalt 100 spänn för att se en film, sådana ska inte äns få vistas i en biosalong. Iaf, efter bion drog vi till MacD, medan vi väntade på Cicci mamma, då kom en påverkad kille och dansade utanför förnstret där vi satt. Hahah, såg skit kul ut!
Och sen killen med det äckliga håret som kom in senare, såg ut som att han just hade klivit upp ur vattnet på en strand ( typ" åh kolla på mig) och sen drar sina fingrar genom sitt bakslickade hår, ni vet så där på ett bögatkigt sätt. Värsta äckliga ansikstuttrycket. HAha

Söndag: Har hunnit ätit frukost, snart ska jag nog plugga lite på matte provet som är på tisdag (fan orkar inte). Vill man att det ska gå någorlunda bra så..  Men först ska jag lägga in min Fresurbin Energy Drink - näringsdryck  (strawberry smak) i frysen ca 35 min så att den blir kall och goood. Kan inte dricka när den har en tempratur "mittimellan", utan den måste vara iskall! ^^   Sen ska jag städa mitt rum lite. Blir snabbt dammigt
Vid 15.00 har vi fotbollsträning i ca 2 h :D
See you then

PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0