My Week

 Lite Sånt som har hänt under veckan

Jaha så var det torsdag och snart är det helg igen! dagarna bara flyter iväg nu, och snart är det sportlov.
Har just duschat och käkat massa pasta och köttfärs. Efter ett pass Fitness-boxning & some styrketräning (på idrotten) behövs det verkligen. Det var lite som kick&Box, fats kanske något mer konditions övningar, men skitkul var det. Det är en sån himla bra gemenskap i klassen, vilket gör det mycket roligare på lektionerna.
När vi väl satte igång och körde, kände jag av sträckningen i nacken. När ska det gå över?  har ju fan haft den i en vecka nu!
I söndags på fotbollsträningen kände jag den knappt, men nu känns det som att den börjar komma tillbaka, men det får den bara inte göra.
Vi hade Matte-prov i tisdags och det var så mycket svårare än det förra. På förra provet gjorde en kille (Dalmo) som var här och praktisera ett prov, och då tyckte vår lärare Tall att det var för svårt, så dem tog bort dem svåra och bytte till några enklare tal, och det gjorde så att nästan alla fick MVG, så det var ju bra haha. Men den här gången tyckte alla det var skitsvårt. Jag med, eller nej men typ 2-3 tal var iaf knepiga.
Ah och vi fick tillbaka proven idag, och jag var as nervös, eftersom dem sa att över 6st hade fått IG,  aha då gick det väl skiet för mig tänkte jag, men jag hade fel. Fick VG ! :D  Härligt, härligt!   värsta lättnaden
Igår hade vi fotbollsträning. Det gick inte så värst bra.. Kände mig lost från början men det släppte senare. På söndag, då jävlar ska jag vara på topp! Och jag ska inte glömma mitt papper som tränarna ska signa under för specialidrotten.     
---->  Kom Ihåg*
Visstja kom på en sak igår, jag glömde lägga in en annons i tidningen om min mobil som jag ska sälja. Den har förrut vart inne i tidningen och många har ringt och så där, men ingen som riktigt har nappat än. Den är ju hur fel fri som helst och fungerar utmärkt!
Ett mirakel skedde igår, nerrå^^ När jag städade mitt rum hittade jag min ring, haha. Den låg i en prydnads mugg, längst ned! Jag kollade i den förr, men kanske inte så noga. Och nu när jag hällde ut allting på bordet såg jag den.

Det var ett tag sedan jag lade in ett inlägg nu. Får försöka vara mer aktiv på bloggen. Men det skulle vara mycket enklare om man hade en egen laptop, då kan man liksom ligga i sängen och skriva innan man lägger sig eller så. Fan vad soft.
Vi är ibland fyra som samsas om den här datorn. Då är det inte undra på att man inte har tid och kan sitta. Får passa på
när dem är borta. Hehe ( inget illa menat)




 

Torsdag


Snart ska jag kanske dra till Sandra, vi ska fixa det där med engelska projeckt arbetet vi håller på med - Fashion in London grejen som ska göras i Power Point. Etfersom hon ska dra till Thailand nästa vecka så måste vi börja jobba på den. Men Får se om jag hinner, måste plugga Samhäll och spanska också! -.-
Sen ska vi börja på ett nytt arbete i svenskan, vi ska nämligen skriva en, vad var det nu då, jag tror det var en artikel eller uppsats, som kretsar kring samhället vi lever i. Den får handla om mobbing, droger, misshandel, alkohol missbruk, ja  det mesta. Jag ska Nog skriva om Ätsörningar. eftersom jag vet en hel del om det så tänkte jag att det kanske kommer att bli bra.  Men ätstörningar handlar inte bara om de som är grymt smala, anorektiskt smala, utan även de som är kraftiga, de har ju också en ätstörning såpass så mycket som de äter, de kan inte heller kontrollera maten.

Ibland känns det som att jag har fått nog, jag orkar inte mer, kan inte bara mensen komma någon gång så jag slipper gå upp mer i vikt. Kommer in i såddan perioder ´ibland då jag bara tänker en massa på mat, träning och vikt. Men igentligen, För att inte åka ned i det där, så brukar jag påminna mig själv att  jag klarar av det här,  bara att förtsätta att gå upp i vikt, några kilon i taget, träna i lagom mängd och inte överdrivet och äta lite mer av maten än vad jag brukar göra. För det är ju inte farligt för mig att äta mycket, det ju bara bra, det är ju det jag ska göra, äta mer så att min magsäck blir större. Och sen när jag väl har nått mitt mål , fått tillbaka mensen och väger normalt, så kan jag träna mer igen, bygga upp muskler och göra min kropp till så som jag vill att den ska se ut,- tänka mindre, äta och må bra. Men svårt är det, iaf när man faller tillbaka i spåret.

Nej men oj vad klockan tickar iväg och lång blev inlägget! xD, dax att dra!  Min (mammas igentligen) guldiga gamla klocka får jag nog lämna in på lagning i morgon. Den är så snygg, men det visade sig att den inte var äkta guld band runt om klockan, hon tål inte sånt, så jag fick den. Eller om man kan byta kedje armband så får hon behålla den. Men nu får jag iaf låna den så länge.  Tack! :D  ( kmr in en bild på den senare, håll utkik)
 Ha en Bra fortsatt dag!    

PeaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0