PhotoDay


Jaha, då var det Lördag.. igen.
Camilla kom hem till oss på förmiddagen och vi sminkade och fixade här hemma, sen drog vi upp till skogen och tog en drös massa foton.  I make-up väg hade vi sotade ögon och röda läppar och lockigt hår till det..
 När som helst kunde det komma en skidåkare eftersom det är skidspår precis där vi stod, men som tur var så kom det ingen. Hur kul hade det inte sätt ut om en gubbe eller kanske någon snygging åkte förbi och lade märke till när vi stod och posa och fotade loss(?) xD
Vi fotade med Camillas Kamera, hur bra som helst tillskillnad mot min kamera då det blir värsta mörka bilder och segt att ta kort, men det är ju bara att fixa dem på datan, men iaf. Kanske dags att köpa en ny snart^^  när man har pengar till att köpa en så.
Vi var säkert ute i skogen mer än 1 timma. Mot slutet ville vi bara få resten gjort och gå in och värma oss. Fötterna och händerna var kalla som snö, och vi var ju inte precis klädda i vinter kläder. När vi väl var inne i värmen kollade vi igenom bilderna, och det mesta blev riktigt snyggt! Nu kan jag inte lägga in dem på min dator, men vi ska göra det nån dag då vi får låna Camillas sladd och kamera :D
Det blev jäkligt kallt efter att vi hade vart ute, men fick upp värmen ordentligt senare när syrran och jag var ute och löpte en runda på 20 min + lite nedvarvning. Härligt!

Orkar inte.
Igentligen skulle jag plugga idag, men det har inte blivit av än, och jag orkar bara inte sätta mig och skriva på en Lördagskväll..
Det mesta av kvällen gick åt till att Färga Fridas hår, mörk mahogny kopparblond. I liike! :D
Den här gången så brann inte hennes hårbotten som det gjorde förra gången. Det gick great^^
 Sist var jag tvungen att klia henne varje lilla minut xD ahah, usch, det var inte kul. Men ska man vara fin får man lida pin.
Om någon vecka är det min tur att få färg i kladdat i mitt långa tjocka hår.
Fast Frida har isåfall mycket tjockare än jag.
Tror jag ska färga det mörk mahogny rött med  några oranga slingor i underhåret till våren, eller så ska jag gå för den karamellbruna med lite röda nyanser i. åhh, jag vet inte. we'll see ;D

Däremot har Lily Cole grymt snyggt hår!  Love it. Hela hon är snygg!


Lily Cole
, hur snyggt hår har inte hon(?)




PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0