Semeldagsbak


Igår kväll
kom Cicci hem till oss. Vi kollade runt på en massa roliga youtube klipp och garva åt roliga människor på BDB! xD
Senare körde vi ett väldigt gammalt X-box spel, Crash Bandicot , Haha, som man typ körde när man gick i trean eller nått, men det var kul för det xD
När hon hade dragit hem vid 23 tiden skulle Frida och jag kolla på Film, Into The Wild, men det tog ett tag att göra sig bekväm i fåtöljen p.g.a av alla jävla myrorna som gick på golvet. Ibland kunde man känna något krypa på ens finger, och bara man såg en myra på golvet fick det en att rysa i hela kroppen, och det börjar klias xD
så vi fick lov att ta in en myrdosa dit in. Och jag kan ju meddela att film kollandet inte blev något långvarigt.
När jag skulle gå och lägga mig i mitt rum såg jag en myra på mitt golv också,  tog av mig jackan och skakade den för att försäkra mig att det inte fanns några fler, men sen såg jag två till, knackade ihjäl dem och det blev en plågsam död för dem med xD
Som tur var så somnade jag tillslut ^^
Igårkväll dödade jag säkert minst 15 myror!  Fan, vad äcklad man blir av dem, Myrorna ska UTROTAS*
Jag är  inge rädd för dem eller så, men dem är ju fan överallt , och det blir jobbigt xD  aja, här sitter jag och snackar om myror, Kul samtalsämne xD

Idag drog vi till 2Hand för att kolla på ett par längdskidor som kanske skulle vara bra att ha nu när det är Sportlov, och då ska man passa på att vara ute innan snön är borta igen. Vi trodde vi hitta bra skor till skidorna som vi senare hittade, men dem var tyvärr för trånga. måste nog ha strl 38 iallafall. Blev inget köp. ska leta vidare på tisdag när vi ska in till stan. Jag tycker det är lite onödigt att köpa sig ett par längdskidor för 2000 spänn, när det bara är vinter några månader per år. Men det beror ju isåfall på hur mycket man tänker använda dem, om man tex är en elitåkare eller nått, så är det ju en helt annan grej .

Semeldags bak*
Sen har mamma Bakat Semlor. Frida och jag fick gräva ur och lägga i mandelmassa och fylla på med grädde. riktigt Goda blev dem. Första Semlan jag åt det här året! ;D
Snart, vid åtta ska Cicci jag och Frida dra och latja lite fotboll, Ska bli kul!
Nu måste jag dammsuga mitt rum innan vi ska åka.

När vi har kommit hem igen blir det nog att kolla klart På Into the wild :D en skit bra film, som är verklighets baserad. något som verkligen rekomenderas ^^
Ha en bra kväll!
                                                                                    Our Cream Buns
Så jävla gott^^




PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0