Stressful day


Hade visst ingen Historia idag, om man bara visste det i går kunde man ha fått en längre sovmorgon :M
Men det var tur Cicci att du hann ringa, för vi var precis på väg ut genom dörren xD Haha, men då började vi halv1 ist med mattelektionen,. skönt, skönt , sen drog vi till Håkans Hembageri under tiden vi hade håltimme, Semäldags för Cicci ;D,  sen drog vidare till MD-Gym, ( har saknat gymmet some, faktiskt ) blev insläppta där efter ett tag som tur var, annars hade vi fått stått där och frusit. Gymmade i ca 70 min (idrott med klassen) ^^
 Tog med mig en Energi Dryck dit för att fylla på lite efteråt, sen cyklade vi ner till sportringen till kvart i fyra ungefär, för att prova fotbollskorna som det var bestämt. Men han som skulle hjälpa oss med det var upptagen med något annat just då, så vi blev tvungna att fixa en annan tid. Så , ja det var bara att cykla vidare hemåt, proppa i sig Risotton med skinka som mamma hade lagat, och åka tillbaka dit, hade fått en ny tid till halv fem, så stressigt blev det. xD Men det ordnade sig tillslut.
Mer om skorna berättar jag om sen...

 Nu :
Jag har hunnit pluggat, käkat en gång till, tog fil lite banan och Allbraun, och snart ska jag möta upp Camilla och dra till Cicci och Frida, dra på  Fotbolls träning  i Sporthallen! ;D  Det kanske blir lite väl mycket träning för mig idag, men jag vill ju så gärna gå på fotbollen, var fan i söndags sen sist jag spelade. Måste gå idag, har längtat :D
Oj
vad klockan tickar iväg! Hörs tomorrow ^^



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0