Sommarjobba I Norge


B
eslutsångest..
. Vet inte om jag ska följa med mamma och handla eller inte, vet inte om jag vill ha något, Godis kanske? Nehj, Godis och godis, är inte så värst sugen heller tror jag, köper nog nästa helg ist. Sen äter jag på påsken efter det. förresten så hör jag bilen åka iväg nu, försent.
Fick nyss smaka av Fridas Ben & Jerrys, skit go var den! var smaken Chocolate fudge Brownie. Hon lyckades hålla sig med att smaka den tills idag Goodie! ;D glass är ju hur gott som helst, istället för att köpa godis varje helg kan man lika gärna köpa glass och göra någon fruktsallad till det.^^

Hela kroppen värker, träningsvärk i de flesta musklerna. Magen, ryggen, vaderna, armar och axlar.
Aaj, bara jag sträcker på mig lite känns det i magen. , men ändå älskar jag det. Haha .  Var ett tag sen jag gymmade, och  det sätter sina spår. Hade 100 min fotbollsträning senare på kvällen också, men jag var inge trött. Körde på som vanligt. oftast efter ett träningspass blir man jävligt pigg och man känner sig gladare. Skitkul träning var det, och det är det nästan jämt, iaf när det går bra. :D
NU är det Finally SPORTLOOV!
En veckas ledighet - umgås med vännerna, shoppa, åka massvis med längdskidor( i hope!)- basta efter en dag i spåret, gå härliga promenader, Fotboll, ta foton, leka i snön, mysa och softa inne!  (Det är säkert mer jag kommer göra, men kan inte på det nu) :D

SommarJobb i Norge!?
Fick reda på att Frida och jag har mycket bra chanser att få sommar Jobb i Norge i sommar. På bryggloftet i Elgå! Fan vad kul, eller så ska vi söka jobb I Idrefjäll! Som tur är har vi Släktingar och kontakter lite varstans i Svergie och Norge, hihi :)  jobba där i en vecka eller två, sova på hotellen och ha kul.
               

Norge <3

Elgå<3

Ovanför dem där båthusen går stigar ned till vattnet och till husen längre bort
Där brukade vi jämt springa och leka när vi var små*

Bryggloftets Fiskburgare med pommes = Delicious!

Den långa bryggan

Jag på bryggan i sommras -08




PEaCE






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0