Torsdag

Sovmorgon idag, (imorgon med) så skönt! kan behövas när man har gått och lagt sig senare den här veckan än vad man brukar.
Kollade på film på historia timmen, lite segt eftersom den höll på i ca 2 timmar och plus att man satt på obekväma stolar.
Men godis och sånt fick man ta med sig, halva klassen glömde nästan xD, men jag och frida tog med oss vindruvor och nötar som vi satt knappra på.
Efter vi slutat, stannade jag och sandra kvar och började på engelska arbetet om fashion in London. hon åker ju imorgon, lyxungen där! ;D
Kom hem rätt sent och var as hungrig. käkade mat. Sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer, målat mina naglar, kollat runt på musik videos och hittade en video på Hayden Panettiere! En låt som heter Wake up call, visste inte att hon är sångerska nu också, fast det kanske var ett tag sedan den vart inspelad.xD  btw, Längtar tills Heroes börjar sända igen, så himla bra serie.
Snart ska jag plugga lite på spanska och matte. Shoho!
Fotbollsträning ikväll i Sporthallen, i 2 h! Åh, Kul, kul! Äntligen bättre tider. Och mycket större utrymme får vi att spela på. :D
Chao!


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0