PW


Just nu sitter jag och slurpar på Fresubin Energy Drink och tänker på om jag ska följa med Camilla och Frida på Powerwalk. Tror inte jag ska följa med på hela, för dem ska nog gå en lång runda, fast det är väl såklart jag vill hänga med på hela rundan, men det kanske inte är så bra  att jag gör det med tanke på att jag cyklade igår.
Men vi får se hur jag gör, tror jag går en sväng med dem, sen svänger jag av efter halva och går min egen väg hemmåt. Det är så himla fint väder ute nu, då ska man passa på somsagt^^
Kommer nog säkert hem efter ungefär30-40 min
Ses!



inte med texten att göra
                                              Lite brist på Feb. bilder från när vi är ute (bilden hör inte ihop med texten)


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0