Klipp, klipp


Visstja.. Jag köpte ju ett  föör långt linne igår som jag skulle kapa en bit på idag. Och vet ni, jag klippte bort lite för mkt!
Fan då, klippte  bort över 1,5 DM! Åhh, jag ångrar mig as mycket nu. Linnet som var så jävla coolt, som jag ville skulle nå en bit ovan för knäna. Nu är det inte som jag ville ha det.
Vill nästan köpa ett likadant som jag kanske kan använda som en kort-klänning, men den kostar ca 150 spänn. Och jag vet inte om jag kan göra en sån investering den här månaden, det är ju samma linne liksom xD
Längden.. Får väl helt enkelt Get Use To It.

Lugg igen
Innan vi drog ut och fota i morse, så tog jag saxen i sista minuten och klippte min långa lugg. Den hade blivit aldelles för tråkig, så den behövdes snyggas till lite grann.

Imorgon ska jag sälja Bingo Lotto, kl 10.00, i två timmar! och själv sittande där blir jag. Kul.. Då måste jag gå upp vi 9 tiden.. Jag som ville ha mer sovmorgon^^
Frida vill ju inte hänga med precis, för hon ska sitta efter mig även hon lika länge. Sen har man träning senare ut på eftermiddagen. Resten av söndagen går väl åt till att Plugga. Jag som skulle ha forts. skrivit på uppsatsen redan i torsdags xD Så bra av mig.Usch. sista dagen före skolan också. Lovet har gått snabbt som attans. Känns som jag knappt har gjort så mycket..
 Men det är bara att hålla ut de 5 veckor som är kvar till Påsklovet, för då ska man åka upp Till underbara Fjällvärlden. Längtar som bara den!

Ne, nu blir det säng för mig. Gnatt!


PEaCE




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0