Bingo!


Måndag:

Ett tips till något att göra på sportlovet
  • Gå på Bingo
( Kanske känns lite tantigt, men vad gör det, kul är det ju.)
Du kommer ut och får umgås med någon i familjen/vän(?) , du gör alla pansionärer glada, och du kanske får lite extra cash i plånboken!  - Perfect ^^  haha


Ikväll blev det Bingo med mamma och Frida. Sist jag var på bingo var för 3-4 år sedan, herregud vad tiden går snabbt!
Då förjde man med ganska ofta.
 Men inte nu längre. Nu när det är Sportlov tänkte jag att det skulle vara kul, att för en gångs skull gå på bingo när man har tid och öka chanserna för mamma att vinna, eller någon i familjen att vinna some cash ;D
Igentligen var det bara Mamma och jag som hade tänkt att åka, men jag ville helst att Frida också skulle med, för det hade kännts lite konstigt att sitta där själv i min ålder och spela bingo med en massa pansionärer xD
Precis när vi var på väg att åka, satt Frida vid matbordet och åt mat, och var klar att gå på fotbollsträningen om någon timme, men hon visste inte om hon skulle med oss eller inte,  som tur var så  ångrade hon sig i sista minuten och följde med oss.
Om inte hon hade ångrat sig och gått på träningen istället hade vi kanske inte vi vunnit något. För vem vet, vi hade väl antagligen fått några andra brickor att spela på.
Ja, som sagt. Mamma vann! två ggr till och med! Haha, shiet vilken turdag man får ha. Ca 600 kr :D hon som inte har vunnit på säkert flera mån eller år, inte riktigt säker. Fan vad kul.
Hon envisades med dela med sig utav vinsten, för hon menade att: om inte vi hade följt med henne hade hon inte vunnit.
Och det är ju inte fel med lite extra money nu på lovet :D
Ah, själv så vann man ingenting.. Men härligt att någon av oss vann^^)
Jag kan säga att  min puls var på högvarv hela tiden. Man vill ju så gärna vinna, och om någon hade vunnit, ville man tro att dem hade sätt fel på siffrorna eller nått. Iaf när vi spelade om de högre vinsterna xD
 Var nära att vinna flera ggr. Men hade visst inte turen med mig idag, heheh
Det var nog inte sista gången jag går på Bingo. För kul och riktigt spännande var det allt!
Faktiskt så var det många ungdomar som var där, flera som man kände igen, och många av dem äldre från när vi var där förr kände igen oss, Tvillingarna Persson. ^^

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Blev  trött efter bingospelandet.
Stan imorgon, får se vad man hittar, hoppas på att hitta ett par bra skidor, och kanske ett par snygga örhängen
Chao!


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0