.The old good Days.


Imorgon kväll/natt åker Robin och Ina - till Egypten! Är en aning avundsjuk på dem.
Vill också hänga med!
Det kommer bli ganska tomt här utan dem.
Det är väl 2 veckor dem ska vara borta, har jag för mig. (?)
Det måste komma ut någon gång. So here it goes.
Jag blev ganska rörd, väldigt rörd av det Ina sade innan hon for hem.
Det hon sade har fått mig att tänka och inse, att det inte är så som man alltid tänker.
När jag tänker på det hon berätta, får det mig att tänka tillbaka til de gamla tiderna.
Jag saknar dem. 
Då vi, tvillingarna var 10-11 år och Robin 13-14 år. Vi satt alltid i Robins rum och spela ut i tusan.
Nintendo menar jag såklart. Då man måste blåsa i spelen för att dem ska fungera.
Vi satt där säkert flera timmar varje dag och försökte klå de där "äggbert" bossarna som spottar ut stora ägg som man ska akta sig för, tror jag att det var.
Och långt kom vi i spelet. Vi varva nog det flera gånger, Mario Bros. Jäkligt kul var det. 
Och sen kommer jag ihåg ZELDA. Det var också kul! ahahh.
Det var gamla härliga tider det. Nu är nu.
Jag kan sitta och tänka på det som var förr i flera timmar om jag vill.
Jag älskar mina brorsar och det kommer jag alltid att göra. Dem finns alltid där för en. Vilket känns trygt.


Jag har hur mycket inom mig som helst som jag bara vill få ut på något sätt. Det är bra att man kan göra det på det här viset. För jag har nästan lättare för mig att skriva ned mina känslor än att prata om dem.


Comment
Postat av: Ina

Yes två veckor är det vi ska vara borta :P



Ja då var då, nu är nu och sen är sen. Det som är bra med sen är att ingen vet hur det kommer vara då :) Men vet man vad man vill så är det bara köra på de <3

2009-12-07 @ 06:42:40
URL: http://fuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0