Följ med på en kort resa till beach 10



( Åsenstrand/Norge sommaren 2008)


Ja, kan ni tänka er. Det har gått 1 år nu sedan sist vi fira nyår. Känns inte alls länge sen faktiskt.
Idag är altså den sista dagen före det slår över till 2010!
Och ska fira in det riktigt ordentligt. För första gången, och det ska bli den bästa någonsin.

Följ med på resan till sommaren 2010!
Det är en här dagen/natten man har längtat till i flera veckor nu, och nu är dagen äntligen här, va.
Snart går vi över till 2010 somsagt, och jag kan inte bli mer exalterad inför det kommande året.
våren börjar jag se framemot mer och mer, för var dag. Tänk att få gå ute i mc-skinnjacka med något tunn under den, eller bara dra på en tjock-tröja till skolan och cykla iväg i värmen.
Och vårmodet ska bli härligt. Kollade igenom HM nya katalog - Spring 2010. Ser ganska lovande ut, men jag kommer köra på min egna stil, as usual såklart, och mixa in lite vårplagg/känslor i det.
Rocki't ska de vara!
Inte heller långt kvar innan vi börjar oroa oss inför sommaren, träna som tusen inför Beach 10.
Och sen till Sommaren. Jag lovar, vårterminen kommer kännas som en månad om inte mindre. Det kommer gå så jäklans fort, och snart ligger vi på Beachen i bikinis och svalkar oss för fullt p.g.a av det allt varmare klimatet.
Och glassar i ton kommer säljas, och det blir att käka en svalkande glass var och varannan dag, eller en kall dricka med massa isbitar i. Eller varför inte en kall Smooothie!
Och tänk alla svala, härliga sommarnätter. Det man aldrig kan få för mycket av.
Åka inlines på nätterna i den svala sköna värme. Det bästa som finns nästan!

Ååhh, jag längtaar!
Men först ska vi få nyår, sista dagen överstökat tycker jag. Leva lite extra den sista dagen och ha jäkligt kul!
Sen kan alla bekymmer komma, helst en aning senare. Efter vi lugnat ner oss.

GOTT NYTT ÅR I FÖRHAND/FÖRSKOTT!! (eller vad man nu säger)




Comment
Postat av: charlie

"inte precis" vad innebär de? haha

2009-12-31 @ 13:16:04
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0