Nu är dem mina! Soo Awesome!








 2010 kommer jag fira på en Maskerad fest i en lokal. Och jag ska vara... Jaa, det får ni see/lista ut allt själva.
Ska bli så jäkla grymt!
Dessa handskar hitta jag av en rent slump. Brukar aldrig gå in i den klädbutiken, för jahg tycker inte om den, men min kompis skulle kolla en efter en sak därinne, och jag följde med. Och kolla vad jag hitta!
Snyggaste skinnhandskarna. Dem är så perfekt för imorn/och våren =)
Nitarmbandet fick jag ge 99 kr, och handskarna 189. Great.

Vad tycker ni? visst var dem grymt snygga ha? xO


Comment
Postat av: Anonym

Var har du köpt handskarna? Sjuuukt snygga!

2010-01-03 @ 11:56:50
URL: http://blackmarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0