Hårfärgnings-resultat på G




Nu är man nyduschad/nyfärgad och härligt "hårfräsch".
Den känslan är så skön. När man precis har färgat håret, blåst det torrt, ser glansigt, fylligt och luftigt ut.
Tvillingen färgade mitt hår, och nu om 5 min är det dags för en ny färgomgång, fast då är  det jag som färgar hennes, långa tjocka hår.. Åhh. Drygt. ahha, säger jag som nyss fått mitt hår färgat av henne.
Men det är lite drygt tycker jag, men när det går bra och när man är på bra humör, är det en annan sak.

Ahh, she is waiting for mee. Nu drar jag tilll badrummet för någon timme sådär.
Hadet bra än så länge!

PeaceOut


Comment
Postat av: Sebbe

svar: Tack för din medverkan , på Torsdag kväll avslöjar jag finalisterna =)

kramar!

2009-12-29 @ 16:10:18
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sebbe

svar: Tack för din medverkan , på Torsdag kväll avslöjar jag finalisterna =)

kramar!

2009-12-29 @ 16:11:56
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0