HABEGÄR!




Var in till the city idag med Cicci, sandra och sis. Mysigt. Men det blev jobbigt eftersom jag var trött och haltv Lost sådär, vilket jag har varti hela dagen. Den sista timmen var värst, min fötter värkte som fan!
Till saken.
Skon till vänster kollade jag in förra gången jag var innne. Så jäkla snygga! Och jag var nära på att köpa dem fast jag typ var ganska fattig. Vill ha dem fortfarande, men får se om pengarna räcker till nu innan Jul, eh. tror knappast det XO
Dem andra är också ett par "vill ha" , och fast dem var en aning spetsiga, var dem hur sköna som helst att gå i. Då menar jag att mina tår och fötter inte brukar gå ihop med sånna skor. Men det gjorde dem med dem.
Är det ödet. Att jag ska köpa dem? hahah.

Jag har verkligen blivit skoberoende. Varje gång vi är istan måste jag kolla in det senaste och testa vart enda par och sen går man där och vill ha och vill ha, men kan inte köpa dem, har liksom inte råd.
Jag vill vara "skorberoende" fast jag är det, men jag har inte pengarna til det varje månad. Bara jag hade en massa pengar så, så hade jag nog ha haft ett 50-tal om inte mer! :D

Båda coolsen finns på Dinsko.


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0