FIGHTING. Jag Rekomenderar!





Fighting. Namnet talar för sig självt.
Filmen såg jag med Cicci och Syrran ikväll, och den var jäkligt bra. Love sådana filmer!
Och Channing Tatum är snygg som vanligt. Honom som ni tidigare sätt i Step up såklart.
Det var bara en sak med filmen som irriterade mig. Att alla pratade i mun på varandra hela tiden x)
Kan vara smått irriterande.

Okeey. Nu blir det natth för mig. BtW. Det är snor kallt ute! -20. Fifan. Tack till ciccis mamma som klädde på sig och ville skjussa hem oss!
Imorn vaknar vi väl upp med -25! ååh. Jag som ville dra ut på en joggningtur, vilket jag kan glömma nu :(

Hejs.


Comment
Postat av: charlie

en klass för sig :) väldigt annorlunda

2009-12-30 @ 03:01:12
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0