Glamour or SOLO


Käkat en dunder frukost. stegt ägg, rostat bröd, en skål meed flingor och fil och en massa smått och gott i skålen. och sen plus min lilla clementin =)
Älskar frukost. Det är den bästa måltiden på hela dagen. Även maten efter en träning, då smakar det riktigt bra.

Syrran köpte SOLO tidning här om veckan. den har jag inte rört så mycket, så jag tänkte att den kan jag läsa vid frukosten idag. Få lite inspiration till bloggandet och allt.
Och visst får man det!
Finns så jäkligt snygga tjejer som bär snygga grejer.
Funderar på att börja prenumenera igen. Men då på en annan tidning. Jag och Frida delade på prenumerationen på Cosmopolitan sist. Så det skulle vara kulmed annan tidning. SOLO eller Glamour får det nog bli.
Fast jag skulle vilja ha två prenumerationer, En mode tidning och en "måbra-hälsa/träning" tidning.
Kanske vore en bra julklapp?  Tidnings beroende som man är. x)






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0