Cirkelfyspass ledd av syrran och mig.


Tänkte slänga in ett inlägg nu innan maten.
igentligen skulle jag göra det igår nångång, men internet lagga, jag orkade liksom inte lägga tid på att fixa det när jag hade en massa plugg att göra. Sen när det väl var fixat, innan jag lade mig skulle jag göra ett inlägg, då var det datan som var seg, då orkade jag inte bry mig om deen skiten ist.

Ahaa, är så jäkla hungrig. Magen skriker efter en mat bit, energi! Hela jag är helt utpumpad, då menar jag psyikskt. Och kanske en aning fysiskt.
Jag och syrran hade ett cirkelfyspass som vi ledde i styrketräning. Och det gick ju väldigt bra. 
Det var 8 olika övningar för mage och rygg. Så det blev ett ganska hårtpass. Vilket nog var meningen också.
Att bara köra mage och rygg är jobbigt. heheh,  dem fick något att bita i.
 Vi peppa på, och allt. På slutet fråga vi vad läraren tyckte, och då sade han att det var det bästa hittills. Ett starkt VG(+)
Undrar varför inte fick MVG då? .. Man kanske inte kan få MVG, vad vet jag. Men jag ska iallfall satsa på ett MVG!

Efter köttebollarna blire att plugga, som VANLIGT. Börjar tröttna riktigt ordentligt på de. Snart kommer jag hamna i nån jävla depression. Ser inte framemot nästa vecka, men däremot ser jag fram till den sista dagen..
JUL! i stort sätt det ändå man kan tänka på just nu, så är det väl JULLOV.. JULLOV!! :D
julmat, umgås med släkt/vänner, paket, godis, bakverk, julstämningen, stunderna tsm på kvällarna, julfilmer, Kalle Anka... ALLT!

blev avbruten, för nu är maten klar, äntligen! ^^


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0