Besviken.. Ny blogg?


Varför? funkar det inte att göra så ?
Besviken...

Jag kom äntligen på ett nytt bloggnamn, och sen när jag trodde att det gick att byta, lägga upp en bild som länkar till den nya blogggen, där allt är kvar, alla inlägg och bilder från den "gamla" bloggen.
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Vill ju inte skaffa en ny blogg helt och hållet. då kommerju alla inläggocg bilder försvinna. Allt  jag har byggt upp..
mitt liv rasar med bloggen.. Haha nerrå. Så farligt är det inte. xD

Ahja. Pizzan är färdig ute i köket. Hembakat. Med köttfärs, tonfisk,makrill, bananskivor och tomter.. Mummss^^
Later


Comment
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet - Tävling pågår

Jaha vad tråkigt.. Vet inte jag heller hur man gör tyvärr..

2009-12-28 @ 15:31:38
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Ina

Det är väl bara å in och byta namn på bloggen :P Btw är allergisk mot tonfisk! :S

2009-12-28 @ 18:07:53
URL: http://fuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0