Behind our house














Var ute och fota en stund i det fina men apkalla vädret. Okej jätte kallt var det inte, men det blev kallt när man stod och fota utan handskar länge..
Tjockisen var såklart med överallt som vanligt. Ocn ned i hålet skulle han med.
Men han är min, bästa vittass :D
(Åh, fuck! jag som skulle göra min önskelista ikv'll. Har ju inte börjat än ens xO)
Jäklar vad irriterad jag blev, varför ska man ha en sådan sopig kamerajävel?! hatar den.
Vill  ha en system kamera! om jag bara hade haft en idag, hade det blivit skit fina bilder.
Det var liksom fin solnedgång och allt, och sen började det att snöa så fiiint!
Jag kände mig så hjälplös på nått sätt. .


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0