Allt går PISS just nu!


Förfan. Jävligt förbannad !
Hur dum får man vara!?
Jag var 100 på att jag tog med mig REligions boken och Styrketräningspapprena, och Religons blocket där allt fakta är skrivet. MEn näähe, dem ligger inte någonstans i det här jäkla huset.
Kalla vad det vill. Men jag har faktiskt DAMP.
Syrran säger åt mig att lugna ned mig,  inte lätt det inte!
Jag som skulle läsa igenom allt skit ikväll. Men det kan jag ju inte göra nu när jag inte har några böcker.
När jag trodde att lyckan var besegrad, då FRida sade att jag kunde låna hennes bok, så hade hon visst också glömt den i skolan.
Hur bra är inte det liksom ?
Jag får väl leta upp KRistendomen på internet och läsa där. Men orka.
Det kunde väl ha räckt med det som hände igår. Då jag också var jäkligt arg p.g.a det jag inte hitta då.
Hoppas man kan sova efter det här. Lär väl bli en lång natt för mig.
Hejssvejs!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0