Upp till Norge igen..



Tras(h)igt



Slitna trashiga jeans, puderrosa linn89h9he med volanger och
nya sjalen jag köpte idag på stan.(med cicci, sandra &Frida) :)




Studiedag! så härligt.

var in till stan med Cicci, sandra och Frida. Var meningen att vi skulle pröva en väldans massa roliga kläder, en såndär
provar dag då man prövar vad som helst, sånt som man i vanliga fall inte brukar vilja sätta på sig.
Men alla var för trötta för det, så vi gick bara runt och chilla. Jag fick med mig en sjal hem från H&M, bara 88 spänn för det var clubbdag och då får man 10% på varan man handlar, inte för att det är så mkt, men det är ngt iallafall. ^^ ahahh

Sen har vi vart och handlat lite till våran Norge Resa, igen!
Det var typ en vecka sen vi kom hem och nu blir det en till lång bilfärd. Katten hänger såklart också med^^
Vi ska nämligen åka upp i morgon, begravningen är på Fredag och nästan hela familjen ska med och hela släkten ska vara där också.  Vi har tagit två dagar ledigt från skolan, vilket gör att vi missar det nationella engelska provet och vi eller jag måste plugga i bilen och när vi är där, till det muntliga samhälls provet vi har på måndag. Yippy, fan vad kul då.
Hoppas jag kommer att klara av att plugga medan allt det där hemska händer. Herregud! :/

Nej nu måste jag kila iväg, ska städa mitt rum och börja packa. då var det ju bra att jag inte lade upp bagen på vinden.
Sen ska syrran och jag ut på en jogging tur. Jag tror att jag ska det, annas ska jag nog cykla på spinningscykel i 20 min, ca 1 mil och köra lite styrkeövningar :)
Joggingskorna måste verkligen med den här gången, det är fan bart på vägarna där med, så det blir perfa.

Ha det bra nu!

PEaCE





Comment
Postat av: Anonym

Det är ju bara bra att ni missar nationella, för då kan era kompisar berätta innan vad det handlade om och ni kan förbereda er ännu mer och få ännu bättre betyg :D

2009-04-22 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0