Happy Times


Nu var det verkligen ett tag sedan jag äns var inne på min blogg och skrev. Det var väl för att vi hade ett prov i veckan, så jag har ägnat min tid åt det, träning och annat plugg, som vanligt kan man säga.. Den sista veckan före ett lov brukar man alltid ha fullt upp med saker och ting.
Vi hade konditions prov, och jag tror att det gick bra. Får hoppas på det iallafall! ^^
I går fick vi reda på hur vårt Historia prov gick. Det kändes som att det hade gått skit, men jag klarade G gränsen och till och med VG.
Nej usch! inget mer prat om Plugg och skolan nu heller.
 
Det efterlängtande lovet är äntligen här. FiFan vad härliigt!!
Och i morgon bitti kl 8.00 drar vi vårt pick och pack upp till Norge. Har längtat efter det här sen i sommras.
 Jag lyckes alltid ta med mig för mycket grejer när vi åker dit. Men igentligen är det ganska simpelt. Man går ju mest runt i mjukisbrallor när det är ett sånt kallt klimat man vistas i. Men Ett par jeans åker nog in i bagen, No More.

Var upp på vinden i morse och hämtade bagarna, och hittade ett par trixs skidor. As gamla, men dem duker nog fint i de höga backarna bakom mormors hus! tänkte att man kanske kan bygga ett gupp och lära sig och trixa lite. Och där ju ser ingen när man ramlar heller xD  Shiet, fan Nice! Om man bara hade haft en snowboard också^^
Just nu håller jag på och städar och packar lite smått. Kommer inte ha tid med det i eftermiddag, förrutom i kväll då.
Ska nämligen cykla till Ishallen och stå i kiosken medan det är Kattutställning där. Vet inte riktgigt hur kallt det är där, men när det är is är det svinkallt. Får nog ta på mig tights, någon tröja över och skinnjackan. Och halsduken får man inte glömma. :)

Ett inlägg till SKA jag hinna med senare idag innan vi drar. 
SYlater.
BTW, GLAD PÅSK! :D


PEaCE





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0