Songs



Låtar som påminner mig om när vi är i Norge, om morfar och dagarna där uppe på
sommrarna när vi dansade (kat Deluna) som mest på gården.

Är bara tvungen att lägga in den här låten med Bruce Springesteen som Ina lagt in på sin blogg, den är så sorligt, bra!





Elton john
Den här låten spelades alltid på kassetet som fanns i stugan
videon är inte specciellt kul att kolla på xD, men låten är skön^^



Kat Deluna





Kat Deluna

 



Igår eftermiddag drog jag hem till Cicci och pluggade till matte provet. Men det blev en hel del andra grejer, mkt att snacka om ;)  men vi kom igång med räknandet efter ett tag.
 Och provet hade vi idag, och jag kan säga att det gick sämst!
 Redan på tredje talet fick jag nästan blackout, var helt lost. Fast jag visste hur man skulle göra fick jag inte ned det på pappret, men tilllut gick det, så jag tror att det blev rätt men jag är inte säker xD
Provet var ganska svårt ( Geometri), ungefär som jag hade förväntat mig då att det skulle vara. G gränsen klarar jag nog, men det skulle sitta fint med ett VG, då får jag nog VG i slutbetyg, som kanske är som ett B eller B+ , nej jag har ingen aning!


Dubbla pass

Den sista lektionen hade vi idrott, då körde vi bollspelsturneringar med en massa olika annorlunda spel. Ganska kul.
Sen var det bara att skynda sig hem och byta om till fotbollskläder och stressa i sig lite pasta och en halv energi drink.
Vår första träning på vanligt gräs ute på Ekliden! trodde det skulle bli kul, men det visade sig bli tvärtom, eller rätt så kul var det, men inte så som det brukar vara.
Bollen studdsade hur mkt som helst över den ojämna planen, man skjöt fel p.g.a av planen och man vrickade fötter( men inte så allvarligt) och det gick väldigt trögt att springa på gräset mot vad det gör på konstgräs. en stor skillnad. Ekilden är = skador xD
Men fram mot sommaren till är gräset säkert mycket bättre. ^^

Sen har man inte gjort så mycket mer den här tisdagen. Jo, kollat på Desperate Housewives och käkat pasta(igen) fast med lite korvstråganoff och fisk. Bra kombination, i know, men det var gott*
Skulle igentligen cykla hem tills cicci och kolla på Liverpool-Arsenal ikväll, men jag pallade inte, var så himla trött i kroppen och orkade bara inte dra hem til ngn. Men Nästa match, då kommer vi ska du se :D Några låtar som påminner mig om när vi är i Norge. Om morfar och dagarna där uppe.

Comment
Postat av: Ina

Den låten är sjukt bra :D Sorglig men ändå uppiggande, så det är en av mina begrvningslåtar :p

2009-04-22 @ 10:51:19
URL: http://fuffins.blogg.se/
Postat av: Iinda

Ja håller med! ;)

haha, den skulle passa perfekt till en begravning^^

2009-04-22 @ 18:34:42
URL: http://fuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0