Stop(!) Right there, Think I'm moving but I don't know where

Pic/ WeHeartIt

Från och med nu hatar jag jag den gamla vägen in till stan! Den är bara för seg, korsning var tredje meter typ, så man måste stanna säkert 10 ggr innan man är framme. Tar ju bara onödigt mkt tid! Fick seriöst damp på alla jävla stopp skyltar överallt och folk som inte kan köra bil. och en morsa som sitter och gnäller på att man kör för fort och säger att hon håller på att sätta hjärtat i halsstrupen varje gång man gasar lite..  klart man blir lite stressad. öhöh
Det var jag som övningskörde in till Hälla, och visst, klart man ska få motorstopp precis vid en korsning. Twice till och med! hahaha, den bjuder jag på. Hade för lite gas antagligen, men hey, sånt händer väl alla nångång(?)
Äntligen har man ett par riktiga hantlar, köpte 3 kgs, alltså 6 kg tsm för bara 99 spänn. Perfect!
Och nu är man  mätt och belåten då. Jag som lagade dagens käk. Blev Kyckling sallad (+ pasta) med FETA ost och vindruver blandat i salladen. Svin gött!
PEaaa<zcCe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0