LEGION. En Grym Film

Har Just kollat den här filmen. "Legion" heter den.
'Till det blev det lite lösgodis liggandes framför min netbook i min ensamhet. i mörkret.
Tipsar då helst om att se den på en riktigt maffig TV med jäklit med suroandljud och bas effekter. då snackar vi. fan va fint det skulle sitta. Känner att jag kommer gå som en gam imorn, hahhah
Den har legat i min hårdisk ett rätt så bra tag nu, men har inte haft tid att se den. Så nu tog jag mig den tiden.
Och det var en jäklar bra tid jag lagt ned på en film. Den var verkligen grym!
Kolla bara bilden, ser liksom så mäktigt... och vackert ut!
Den här filmen är för er som gillar Fantasy/action/thriller. Men kan självklart ses ändå!
Nu hoppas jag bara på en 2:a!! för det måste ju bara komma en...

Säger bara; SEE IT!





Nu tänkte jag stänga ner datan, gå och tvätta bort all smink och sen nattha.
So Gnatth med er :)







Comment
Postat av: Elin - au pair i NY

sv; tack för filmtipset ;)



Nej, fredagar is the shit, värsta "frihets" dagen känns de som..eh, ah, typ iafa :D

Ohw, gör de?! :P Måste jag kolla upp :D

2010-05-22 @ 01:50:11
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0