My head is all confused and fucked up.

MIN OHÄRLIGA FREEEDAG
Min hjärna är helt slutkörd. verkligen heeeelt död. vet ni hur jag har tillbringat den här fredagskvällen med?
Skriva en naturkunskaps uppsats! yeaas ni hörde fan rätt. Jag som brukar ÄLSKA fredagar. tror jag har ändrat min uppfattning om den här dagen. Det här måste ha varit den värsta och längsta fredagen hittills på länge.
Och den mest skrattretande timmar jag varit med om.
Det har varit ett fuckin hell.
Jag hade börjat skriva rent min uppsats på vår typ stenålder till data där ute, och jag hörde en massa smällar ute medan jag skrev. men tänkte inte så mycket mer på det. Och sen, så blev det svart framför mina ögon.
Åskans FEL. kände lika gärna för att få lite ström i mig där..
Datan DOG. Och jag, vad gjorde jag? jag höll på att bryta ihop. typ. Allt som jag hade skrivit, ungefär 1 och en halv sida hade gått förlorat. Jag hann ju inte ens spara skiten. Så dum som jag är. Ska härdan efter alltid trycka ctrl S. ALLTID. No matter what.
5 timmar(! om inte mer)  har jag lagt ned på det här. och kommer bli förbannat jävla arg om jag bara får ett G på uppsatsen!
Jag har varit så sur att jag har skrattat åt allt och alla. Allt blev renarama skrattfesten. hahahh
Det som nyss har varit ett knivdrama på samhället och allt. så kom johan på en helt (O)normal(?) ide att vi skulle dra ut med knivar och ställa oss på en parkering. och bara kötta ner nån eller typ bara stå där och se coola ut . näeerrå. men hade fan nästan lust att mörda nån. . okey. jag är ingen assassin om ni tror det!!? men ibland känner man bara så. heh he
Även fast jag är helt jävla utpumpad på hjärnceller så har jag världens energi för att dra ut och löpa  mils mils. Vill bara UUUT. har bara setat inne hela kvällen. och typ tjockat. inte okey för min del.
Men näeee, tänker fan somna nu, somna tills det är dags att vakna upp eller aldrig. vill gå i ide för några dagar och vakna upp till torsdag, juni. slippa allt skit som kommer nästa vecka. Fint väder vill vi ha  imorn. Inlines vill JAG ha.
Gnaaatth.

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0