Cause We have been waiting for you

pic/vogue/Bazaar?


Älskar bilden. Så sjukt fin. aldelles perfekt ju. Kan inte bli snyggare än så!
Mja, inte det jag skulle säga precis .
Jag och sandra hade Engelska np muntligt nyss, och det gick helt okey.Fick Vg-
Läraren tyckte det flöt på bra, och att jag hade ett ganska bra ordförråd, men inte riktigt så att det nådde upp till de högre graderna, tyvärr. Men men, skönt att ha det gjort. Var fan lite nervös innan, just de minutrena innan, då man är som ett nervvrak. hahah. Det låg liksom en bandspelare på bordet och mikrofon mitt emellan mig och sandra.. mmhm. Inte så kul. Men man tänkte inte ens på det. Så det var fint.
Nu sitter  jag i bibblan, tänkte fortsätta på naturen , eller försöka BLI klar med den iaf.  För idag ska den bli klar, tänker fan heller sitta med den in i det sista. pallar inte sånt längre.. Inte nu. Eller så blire så att jag sitter klockan 22.30 imorn på en fredags  kväll och skriver ut i helvete. men det ska och får inte hända xO
Cya lateer!



Comment
Postat av: Liisa

SVAR: Haha OM det är ;P <3

(förlåt för sent svar)

2010-05-27 @ 17:40:16
URL: http://theliisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0