Lady Gaga & KIZZ är Lika med Sant

Nyårs festen var grym! Och jag saknar den festen, eller jag saknar sådana härliga lokal fester med en massa bra folk och bra party musik.
Eftersom det var Maskerad så var jag utklädd till -- > Rock Star, Typ KIZZ. Älskar den outfiten, och skorna är ju en förälskelse, även fast dem blev lite svåra att dansa i på slutet, men det gjorde bara saken ännu roligare, hahah
Cam var utklädd till Lady Gaga, och hon hade bara sytt ihop en topp dagen innan och den blev hur frän som helst! Snacka om att det liknade Lady Gaga stilen. Tvilling och Cicci var 5O'Nem. En förkorning av 50 cent och Eminem kan man säga.
Sjukt vad jag blev fest sugen! Och på tal om fest, så är det PART PARTY imorn och på Lördag efter UKM(? kanske?)
Umgås med de bästa vännerna och få ha kul, är det roligaste som finns! hjärta på det.
*

Comment
Postat av: Nattiz

Snygging, vi kom vidare på samma tävling!! :D haha!

2010-03-25 @ 19:16:25
URL: http://photoart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0