Den bästa låten till träningen - Anxiety(!)

18.30 Löpning med laget (typ halva laget kan man säga att det var)
Eftersom vi hade ett ganska tufft fotbollspass igår med högt tempo i 1 ½ h, så körde vi lite lugnare idag.
Fast det kanske jag inte håller med om att "jag" gjorde. Men det är en annan femma.
Jag kör ju alltid slut på mig när det kommer till löpning, men kan hålla med om att det iaf var lugnare, inte lika jobbigt som förra måndagen då vi för första gången det här året körde mest backträning. (hade träningsvärk i 3-4 dgr efter det, stel som en kärring!)
Ikväll blev det en blandning av löpning och backträning, vilket det alltid är, men det var inge bengång den här gången (det som är det jobbigaste!) . Istället hade tränarn kommit upp med nya övningar, så som "idioten" i en lång jävla uppförsbacke. hahah. Alltid redo för nya utmaningar, och alltid lika kul med något nytt!
En sak som jag aldrig kan vara utan när jag löper, är självklart Mp3n! och mina jogging tights.
Men Mp3n är nog fan  den viktigaste! Det går SÅ mycket enklare att köra ruscher, man tar ut mer i löpstegen, och man får ett jäklans tempo.
Den Bästa låten att löpa till just nu : Anxiety - Black Eyed Peas feat Papa Roach
-Den låten är så sjukt nice. Blir så grymt taggad av den!
PeaazcE/FitForFight♥



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0