Modevärldens Mest hajpande höjder lever ändå vidare.


Yees, Alla verkar veta modevärldens mest tråkigaste och sorligaste nyhet!
En riktigt mode intresserad kan inte ha gått miste om detta..
Jag fick reda på det genom att jag skulle kolla efter lite inspirations bilder, och sen ser jag att det står "day of sorrow" med en döskalle flagga som visningsbild. HÄR kan ni läsa mer .
Det var förr idag, sedan nu när jag tänkte/ska lägga upp ett litet kollage om hans mest hajpande design, så var jag bara tvungen att kolla på blogg.se om det redan hade publicerats ett inlägg om hans död, och det visste jag nästan att det hade gjort. För han dog ju den 11 Feb. Alltså idag!

Han var en grym Designer. Som slog modevärlden med häppnadsväckande höjder!

Beundra hans mästervärk nedan ^^






Peaac<<ee


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0