kaffeundbixit



Har blivit kind of beroende av kaffe. hah, not good!
hällde i mig den här just, och en bixit till det. mums de.  måste ju bli lite pigg inför promenaden.
Brukar aldrig eller har aldrig druckit rent kaffe förut. men nu, nu är det fan gott! har alltid tyckt det varit beskt och ap äckligt. nu skulle jag lätt kunna hälla i mig en kopp bara sådär.
men det smakar fan så mycket bättre med en Bixit till!  (som bara finns i Norge tyvärr. eller har någon sätt det i swe?! så säg till)
Under jobbdagarna tog man alltid en kaffe latte, nästan varje dag. det var mest bara för att bli pigg så man hade orken att städa över 1 rum etc. Sen våga jag mig på en cappucino. och sen  bl ac k  c of fe.

So, nu drar jag ut. C y a .



Comment
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur??!!

2010-08-02 @ 20:29:07
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0