The days are passing by


Jahapp, då var det lördag igen då. Fan vad dagarna schvissar förbi! :O
Vad har man gjort under lovet igentligen?  (har en aning tråkigt just nu, därför ser dagens inlägg ut såhär xD)
mjo, men lite har man väl gjort.
Det här har jag spenderat min tid på ;

- vart på MUSE konsert ffc!
-Stan och inhandlat grejor
- Vännerna
-vart med på mats hårdträningar
-Fest / Halloween fest
-käkat pizza med laget
-kollat Sex and the City marathon med Cam och Frida
-fotat och redigerat
- Käkat pizza twice (en hemma gjord och en borta, hahah inte likt mig)
hjärta på allt!

Och en himla massa små saker... ^^

Nåå, nu fick jag påhälsning i sängen.  min lilla tusse tuss kom upp, heheh

Nuet: Appisshungirg. Hemma gjord Pizza It Is.
andra pizzan den här veckan, inte likt mig kan jag meddela xO och sen blire halloween godis på det, om suget faller in till kvällen. För det var ju det jag skulle käka idag, mina efterlängtade suringar och choklad, men får se om jag orkar proppa i mig det ikväll, efter kvällen igår . Will see, will see^^

Ni får ha det göött. Later-So-Long


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0