Rock my world



Naww, min lilla tusselago får stå för bilden idag


Ahh, vill bara skrika ut. Fan vad skööönt med looooov!!

 Så himla skönt att ha gjort ekonomi och phsykologi provet.
Nu är det en veckas vila, med massa kul framför mig!

Och vet ni??!!
Kan knappt tro det är sant. Jag har en systemkamera här hemma, över loovet. Kan fota hur mycket jag vill,
och däremot har jag ett extra objektiv också! Ett Macro, som man kan komma skitnära t. ex en insekt och få apskarpa bilder! :D
Nu är jag lycklig, ett lov kan ju inte starta bättre.

Nu sitter jag i min sköna stol och väntar på att käket ska bli färdigt nån gång (om vanligt) heheh, Hungrig som satan.
Fan vad kul jag kmr att få på kvällarna under lovet när jg inte har något annat för mig, fotografera och photoshopa bilder...

 Hopas nedladdningen av photoshop CS4 är klar snart, så man får sätta igång och fixa snyggish pic. men det blir nog inte så mkt av det ikväll. Ska dra iväg och simma lite sen med några vänner innan Idol, hälriigt. Var as länge sen man bada..
 ikväll är det ROCK-TEMA I IDOL.  Typ det man har längtat till. deet bästa av alla teman.
Hope they can handle the pressure




Comment
Postat av: Ina

Ahah en nerladdning, det skulle kunna förklara segheten av internet i detta hus :P Hihi!

2009-10-23 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0