Ta det "lagom"


Om jag kunde löpa så skulle jag göra det nu, men ska istället ta en promenad och basta ett tag, eftersom min förbannade hosta inte vill ge med sig!
Sparar mig tills imorn, får se om jag kan vara med på kondtionspasset, hoppas verkligen det. känns som att det var åratal sedan sist, fast det var förra torsdagen. Lång tid för mig.

Det är är det värsta med att vara sjuk, eller om man ser det ur min synvinkel " halv sjuk", att man måste ta det lugnt, så att man inte river upp något som leder till något stort, som kanske förkylning eller nån influensa.
Jag får då helt enkelt ta det lite "lagom". Men jag vill vara sysselsatt, helst dygnet runt. Inte bara sitta och tråka och slösa tid, fast det kan ju vara skönt ibland. men ändå.

Mina löpartights väntar, kanske ska döpa om dem till "promenadtigts" så länge tills jag är back on track.
So Long =)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0