Sol, värme, badvatten....


Har varit lite dåligt med uppdateringen de senaste dagarna som ni kanske har märkt.
Plugg,plugg och träning har stått på schemat.
Men nu är allt överstökat! Tack och lov! Uppsatsen lämnade jag in idag, och den blev några sidor längre än vad man skulle göra, men vad gör det, det var ju ändå vår första "utredande uppsats", huvudsaken att det var bra innehåll. xD
Och Engelska Prov hade vi också idag.Det gick rätt bra, det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara..
 Det var så jävla stressigt i går. Renskrivde en massa sidor, vilket tog rätt lång tid, sen skulle man även plugga på provet och spanska läxan. Men allt gick i hop, och en trött Linda gick tillslut och lade sig, ahah^^
Men nu, nu är den häktiska skoldagen äntligen över, och en hel helg att se fram emot. Frida och jag var kvar i skolan ända till kl 15.45, var tvungen att skriva ut allt skit från datan och lämna uppsatsen till våra lärare.
Efter det skulle vi cykla till arbetsförmedlingen direkt efter skolan, och dem stängde kl 16.00, och vi hann tid precis när dem hade stängt, prick kl 16.00 var vi där,Så lyckat!
Det blir att ta det på måndag igen då.

Shiet vad hungrig jag var när vi kom hem, hade inte ätit på fem timmar.
Jag trodde verkligen att maten var klar när vi väl var hemma, men icke var den det.Dem går runt här hela dagarna, men ingen mat klar ändå när vi kommit hem efter en lång fredag i skolan. Dåligt, dåligt.
Dem var visst borta när vi kom hem, orkade inte vänta en sekund till på dem, tog fram alla grönsaker och började med att fixa salladen, så att något var klart. Börjar bli riktigt proffs på det här med att göra sallad. xD  men käk blev det lite senare på eftermiddagen,  ca halv 6 . Vanligtvis brukar vi äta vid 4 tiden. 

Klockan är snart 24.00.  Syrran och jag har nyss bastat och duschat. Niiice.. Men ändå.. De sista 10 minuterna kändes som evigheter på något sätt..
Ska nog gå och lägga mig nu, Gnatt^^

Well, well... just nu vill jag att våren ska komma, sen Sommaren efter det, vill ha värme! SOMMAR Fan vad jag längtar!  Den här sommaren ska bli den bästa. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt då.;D



Sommar, med värme och badvatten  eller vinter med kyla och massvis med snö(?)  Hm..

               
Jag tror jag väljer Sommar, efter en lång kall vinter skulle det inte sitt helt fel!   :D                                  
( Båda bilderna är tagna i Norge)



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0