Löpning


ooh, snacka om jobbig träning!
Vi körrde 5km slingan och gjorde en massa övningar i backarna. Och det blev riktigt jäkla jobbigt för låren det, och plus att jag redan har träningsvärk där sen igår x)
Och kommer ha ännu MER träningsvärk imorn. Yeh
Men jag tycker om hårdträning, att man kör slut på sig själv ibland, för då känns det som att man verkligen lever, att man har gjort kroppen en grymt bra tjänst. eller vad man nu säger.
Jag längtar tills jag blir frisk och tills jag har flyttat hemifrån. Då får man träna hur mycket man vill och bestämma över sitt liv, göra vad man vill när man vill!  Fan vad det ska bli SKÖÖNT.

Aja nu ska jag nog ta mitt pick och pack och gå in till mitt rum och bädda för sängs. Gud vad jag låter gammelmodig. "NU ska jag sooova, börjar bli ganska trött, och det blir en tidig morrgon... imorgonn!!
Visstja kom precis på en sak. Ska ju in till v-ås imorn på Hälsokontroll och träffa min läkare som jag hade från första början. men hon blev på smällen så jag har haft någon annan. Så det ska li intressant.
hon ska få se hur mkt jag har förändrats sedan sist :D

Hadeet Gött!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0