Sail with me into the setting sun, The battle has been won but war has just begun




Things.
Beslut..(sångest) - Fest(a) or not(?)
Style - Snyggingen på bilden. MK. schysst ride. men skulle föredra en sportaktigare bil utan tak ;)
Låt - Phenomenon ( Thousand Foot Krutch)
Dagens  härligaste - Löprunda på ca 5 km + mage/rygg & biceps övn.
Vill göra/dream - Sväva uppe i luften! typ fallskärmshoppning. sjukt coolt!





Så. nu har jag bestämt mig. efter typ hundra år.....Ska inte följa med emil och frida på den där festen. Tråkigt, men så äre. En polare till emil som fyller 18 år som ska ha lokalfest, och man ska vara utklädd.
Det ska vara " Jag kom just från...." och då kan man ju typ välja - begravningen/Metalkonserten/stranden/solariumet eller nått. Jag skulle lätt ha kört på metalkonserten hahah.
Hälften kommer säkret välja " jag kom just från.. the beach"
Fast man kanske ska ta och hänga med iallafall. skulle ju vara svin kul, men en sak som inte är så kul och är andledningen till att jag inte ska med är för att Jag känner INGEN där. Eller vissa bara. Och frida kommer väl strula runt med Emil överallt hahah. Och jag då.. fick inte ta med mig någon heller , uhuhu
Så kanske inte blir så kul för mig ändå.
Ääh ahja We'll see then.



PEaaaaCEe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0