Årets första tur i motionsspåret

Yeah, då får ni se hur min snygga skrivbords bakgrund ser ut också. (hade lite dålig bildfantasi soo)
Var ute på en löparrunda för ett tag sedan, drog och kolla på motionscentrum hur det såg ut där. och det var ju meningen att jag skulle "löpa/jogga" hela vägen, men så blev det visst inte.
Tog 3:an på motionsspåret, det tog stopp lite  här och var, så blev tvungen att gå den mesta av biten, för det var ganska rejält med snö kvar på spåret. Iallafall längst in på 3:an, där fick man lov att gå.
Sen så krampa såklart mina vrister också  på de, kul kul.
Men utöver den misslyckade löparturen så var det härligt att äntligen få komma ut på spåret igen med mjukare underlägg! Bara jag och skogens kretslopp öhöh. Börjar tröttna på att löpa på asfalt x)
Så, det blev ÅRETS första sväng i motions(snö)slingan! :)
Ser fram emot nästa, men då det är BART!
Peaa<<ceOut

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0