Inte klart än..



Håller på att fixa min blogg som ni kanske märker. det ser inte riktigt färdigt ut, headern sitter fel, den ska sitta mer i mitten, fast det är ju bara en bild, ska fixa en "Riktig" Header någon dag då jag har mer tid i CS4.
Tröttheten börjar krypa sig på, dags för mig att palta i säng. Har inte sovit så värst bra de senaste dagarna, så det är vore bra att få en god natts sömn!

Kan säga att det är krångligt det här med blogg,alltså inte att blogga - skriva inlägg är knappast krångligt men att "fixa" bloggen till så man vill ha den är suuper krångligt. TUR att det finns en blogg som den här! vilket alla bloggare borde veta om, och det är jag säker på att alla gör också. Dock finns det många många som har en blogg där de beskriver - hur man gör en blogg,  hur man fixar i stilmall och kodmall etc.
Så de flesta har nog sin egen design blogga som de följer för att ta reda på hur man går till väga.

Sooovaa. Gnatth ;D



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0