When I Wake up I will Be Alive

Att bro på att sova till mp3:n så gick det prima, inget trassel eller nära döden upplevelse här inte(!) men grejen var att jag ställde in "sleep timern" på en kvart, och jag hade ju inte hunnit somna när den stängdes av haaha, så jag låg väl vaken så där en halvtimme efter att den stängts av säkert. Men faktum med ar att jag sov en aning oroligt inatt, halv sov i stort sätt genom natten. Inte kul!
Jag som trodde att jag skulle sova  like a Princess eller nått xD
men men, jag får sova i kapp (om det nu går)  i natt istället då och ge mp3:n en andra chans, men då ska jag fan ställa in timern på mer än en halvtimma.
Just nu: chillar i min sköna stol/fåtölj till musik medan jag väntar på käket ska bli färdigt.
PEaaa<<zCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0