Utlottning av Hemlig GoodieBag...


Somsagt blev inge fest för min del. men hände med som sällskap i bilen iaf. heh he
Efter en stunds letande hittade vi stället och mamma körde in på fel väg så att vi mötte bilar, så det hade typ kunnat bli en frontalkrock om det hade kommit en bil i fullfart mot oss. hhah.. lite kul var det. Hon kör som en nybörjare, så söt hihih som tur var, så var det en dubbel väg på båda sidorna.
Ajha, nu sitter jag och chillar framför tven med netbooken i knäet. Kollade sista kvarten mellan Bayern- Inter
Och INTER blev champions League mästarna. Dem vann med 2-0 finalen. Weeei ;D
Any how. Jag kikade in i Lindas fina sminkblogg, där hon tipsar om de bästa hår/make produkterna och visar grymma make-up läggningar!! ååh vill också kunna sminka så snyggt. lite avis är man faktiskt(!)
Hon har en tävling på bloggen just nu. Och jag är nu med i den, där man har chansen att vinna en hemlig goodiebag! hur underbart??!
Säger bara; I'm In ;D



Hmm, undrar vad som finns i goodiebagen.. Faktum är att jag har Aldrig någonsin rört/sätt en goodiebag i verkligheten ens... Man kan alltid hoppas..

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0