Trapped in a world of endless days

Pic/wehearit
Fan vad VARMT DET ÄR UTE! Helt sjukt!! OCH Jag klagar inte jag bara säger som det är, heh he
var typ genom svettig efter att ha setat 2,5 timma med matte nationella i ett äckligt varmt klassrum som man knappt kunde andas i, och sedan efter det en cykel/gå tur till samhället och hem med en trööja och skinnjacka på. dösvettigt xO
Kan säga att matten.. (NP matte B) eller jag ska egentligen inte säga ett piss om det. för det får gå som det går. gjorde iallfall mitt bästa. Jäklit svårt var det. ÄR svin glad om jag klarar ett G.
Just nu chillar jag i en as skön stol på terassen med katten liggandes helt utslagen på golvet och musik på högsta volym. Det är underbart det! men tycker dock lite synt om min lilla töss.. höhöh
En aning svårt att se vad man gör på datorn, men det går väl an for the moment .
Cya guys lateeer.

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0