This is it I’m shaking My bodie's aching I lose my hold I will let go

In the Pic/ Erin Wasson




Efter en snabbis ner på stan med Cicci och hennes syrra, Frida och Emil så är man hemma.
dem skulle kolla efter en present till sin mormor, så var inne på kicks i nån timma hehhe gick runt och spruta tusen parfymer sprut hit och dit. så nu lucktar man gött. nerrå men tog på mig ett sprut, och då inget litet sprut vare heller, kom skit mycket på en gång. Så nu lär man dofta gott i evigheter, meheh... CHANEL IN MY HEART!



en sak. Jag ska skicka ett par jeans som någon vill köpa av mig. (trashade jeans från Gina som jag lagt ut som en annons på bubbleroom) .
Och jag har aldrig gjort det förr. Och jah.. jag gav ut mitt kontonummer, för hon ville inte riskera att skicka pengar i brev, och det skulle kosta för mkt då sa hon. Jag vill ju liksom bara bli av med dem.
Så hon har antagligen (måste ha gjort) överfört pengarna nu till mitt konto. Om hon inte har gjort det. då är man kind of "blåst". Så snart ska jag ner på ica och köpa ett stort jävla kuvert och samtidigt kolla så att pengarna har kommit in.
Och smart som jag är, så ska jag byta bank sen ;D så jag behöver inte oroa mig egentligen. öhöhöh




Help! är det här säkert? någon som gjort såhär?!
Skulle ni våga ge ut erat kontonummer ifall ni inte riskerade att göra på något annat sätt?










Comment
Postat av: Anonym

hoppas det gick bra i provet <3

inte mkt.bara vart hemma o latat mig xD

2010-05-21 @ 18:30:24
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Fredrik

Det är förmodligen inga problem att lämna ut kontonummer, man kan ju inte rakt av ta ut pengar från ett konta bara för att man har numret.



Ett alternativ, om man säljer mycket är att skapa ett Pay Pal konto (www.paypal.com). Det var dock länge sedan jag höll på med det, men då blev jag aldrig blåst. Annat var det när man sålde prylar (officiell hårdrocks band merch, åt banden själva) innan internet hysterin var igång. Man fick checkar från hela världen, som saknade täckning....



Lycka till, och skicka inget till någon som du inte har pratat med på telefon (kontantkort går bort)! \m/

2010-05-22 @ 00:46:48
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0