There are blackandwhite ballons everywere

pic/magxone.com
Uhhuu shiet vad mina fingrar luktar äckel päckel gummi/plast.
tänker inte avslöja mer om vad vi har gjort.. men ni kan nog ana lite iaf, I think.. heh heh
direkt efter idrotten drog vi och mötte upp Camilla på ica för att köpa lite grejer.
Vår Babe Cicci fyller ju fuckin 18 idag!! congratzz congratzz <<33



Och nu tänkte jag börja städa litt grann, eller åtminstonne försöka börja städa. Var typ åratal sedan sist.
Jag kommer ihåg förrut, då kunde jag städa mitt rum, och då menar jag dammsuga och hela skiten, 2 ggr i veckan(!) nu händer det knappt en gång i månaden, hahah. Man kan säga att jag var lite av perfektionist, och var ett tag väldigt rädd för bakterier och smuts. Kanske  därför jag nästan aldrig blev sjuk för att jag var så noga med hygienen, vilket jag är nu med men kanske inte exakt lika mycket (?)
Jag det kom ju på den tiden då man var besatt av vissa grejer..



Peaaa<<zzccE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0