The hole it's getting bigger

Pic/by me
Godmorgon på er!
Blev härligt uppväckt av Cicci today, eller nja kanske inte uppväckt för jag var redan vaken så, men iaf hon ringdfe och berätta den goda nyheten att hon klara Teori provet för uppkörningen! Och 2 hela Jävla fel!
It's Sick. Fan va duktigt man får vara då, grattiiis! <3

Och snart kommer Sandra förbi och hämtar upp mig, drar en sväng in till stan för att möta upp Cicci. Gratta henne, och sen måste jag kolla efter lite presenter. Vet på ett ungefär vad jag ska köpa.
En sak som jag lade märke till i morse, var att mitt svarta linne som det varit små hål i, den hade blivit helt uppslukad av tvättmaskinen. Det lilla hålet bak på linnet har förvandlats till en halvmeter stort hål, hela baksidan är ett ändå stort svart hål(!) xO Ni ska få se sen. hahha, blir väl att köpa ett basic linne också då. suck.
Hörs senare. Heeys!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0